Birazcuk uzun bastan söyleyeyim 😁
Benim gebeligim çok şükür sorunsuz geçti ama benim endişem pimpirikligim yüzünden neredeyse her hafta acildeydim son bir kaç ay hariç. Daha önce 24 haftalikken bebeğimi su yetmezliğinden kaybetmiştim ve bunun için doktor bu gebeliğimi daha sık kontrol altına aldı. En ufak bir islaklikta koşa koşa acile gidiyordum suyum geliyor diye. Acilde ki hemşireler 2 hafta da bir buradasın buraya abone oldun artık diyordular😁🤭 Gel zaman git zaman 9.aya girdik ama bizim kizda tik yok😁🙈 Doktorum doğum için gün verecekti ama o da bu süreçte izne çıktı. Başka doktor tarafından cati muayenesi filan yapıldı normal doğum yapabilirsin dedi.Bende evde kendi sancilarimi bekliyordum. Doktorum izinden döndü cuma günü kontrolum vardi bana normal doğum yapamazsın dedi. Ben şok tabi. Neyse bana çarşambaya gün verdi sezeryan için. Ama benim kız gece çalışmalara başlamıştı bile çarşambayı beklemedik😁 Gece boyu sancilarim gelip gidiyordu en son saat 5.30 gibi dayanamayıp eşimi kaldırdım sancim var hastaneye gidelim dedim . Eşim bana git başımdan şaka yapma dedi .🙄 halbuki daha önce hiç böyle bir şaka yapmamıştım. Kalk be ne şakası sabahın 5.30 unda dedim asker gibi dikildi hemen😁🤭 Hastaneye gittiğimde hemn nstye bağladılar sonta taktılar. Sonta acıtmıyor bu arada kizlar ne takarken ne de çıkarırken.Sonra ameliyathaneye çıktım. Spinal girişiminde bulundular 3 4 defa. Ama başarılı olamadılar çünkü önceki dogumum epiduralli normal dogumdu. Spinal için önceki epidural yerini bulmaları lazımmış. Spinal olmayınca epidural yaptılar. Epiduralda tam uyuşma için beklediler deneme için kesik attılar acıyı hissettim ve genel anestezi vereceğiz dediler nefes alıp ver dediler en son tavanı gördüm ondan sonrası yok bende 😁😁 Bebeğim doğduktan 1 saat sonra beni odaya çıkardılar. Ameliyathanede uyandırdilar ilk kızımı sordum sonra da çok açım dedim🙈🤭 1 saate yakın beni ameliyathanede ki bir odaya aldılar. Orada kendime gelmemi beklediler 1 saat. Sol kolumu hiç hissetmiyordum felç değmiş gibiydi ama sürekli hareket ettirdim 2 saat içinde düzeldi kolum.Odaya çıktığımda kizim eşimin kucagindaydi görür görmez birazcuk gözyaşlarıma hakim olamadım.🥲 Sonra kızımı kucağıma aldım öptüm kokladim.. 5 gun hastanede kaldik. Ilk gün hic bir şekilde kaldirmadilar beni. İkinci gün kaldırdılar. Ilk kalkis çok zordu ama ben yaptiysam herkes yapar bence😁Kızım çok az emiyordu. Sutum çok azdı. Ama sık sık emzirdigim için biraz daha iyi çok şükür. 10.gunumuzdeyiz . Pammik kizim yanımda çok şükür. Rabbim bir evlat aldı benden ama ona benzeyen bir evlat nasip etti bana.. Kaderi benzemez inş..🤲 Son bir şey hamileliginizin tadını çıkarın insan gerçekten ozluyormus 🤩😁 Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum.Dogum yapmışlara da bol bol sabır sut diliyorum sağlıcakla büyütelim yavrularımızı🤲🤩😁