hayatt11 kızlarr hadi gelin kızlarınız yada çevrenizde duydugunuz güzel kız isimleri varya bana fikir olarak soylyebilirmisiniz 18 haftalık hamileyim kızım olucakk inşalllaahhhj🙏🏻❤️❤️
Mrv1007 hayatt11 eşim Ada koymak istiyor cok ısrarcı kıramadım ben de, yanına içime sinen bir isim olursa koyacağım yoksa sadece Ada kalacak 🌺
gbyalcin hayatt11 biz nasipse Melek Gülce ya da Melek Simay düşünüyoruz. Ama ben Defne, Duru, Derin bu tarz isimleri de çok seviyorum. Afra, Aleda, Masal, Deva, Sena, Mevsim, Öykü şu an aklıma gelenler 😂
Mrv1007 Nisan4523 ay bence cok güzel, eski bir öğrencim vardı ismi Nehir Turna’ydı o zaman ilk defa duymustum bu ismi, çoook beğenmiştim
Hifaefraimm hayatt11 benim kozım plursa hifa hatunun adını vericem demiştim çocuklen şimdi hamileyim kessinleşirse hifa minel olacak eğer erkek isede yusuf efraim olacak ama bakalım artık ne olacak hayırlısı ile sizede hifa mineli tavsiye ediyorum 🙈🙈
gbyalcin hilalmevsim_3467 ben çok istemiştim Mevsim ismini de eşim yanaşmadı pek 😂 kızınız da adıyla yaşasın 😍 severim ben onu
hayatt11 RumeysaNur34 bende bunuda düsündüm iilk ezan demek eliza yada ahsen düsünüyodum bende biliyormsun 😂
Escembir hayatt11 en geç 4 5 gün içinde bende kızıma kavuşucam nasipse doğum yakın. Hazal Aylizim geliyor fikir olsun sizede 🌼