Demetdemircan Merhabalar güzel anneler… Bu gün 18 haftalık oldum tam biontech 1. Doz aşı oldum ama baş ağrısı kol ağrısı dışında sol karın boşluğumda nefes alırken bir şey batıyor gibi oluyor normal mi acaba yoksa psikolojik olabilir mi çok korkarak oldum aşıyı..
mutlufatos19 Demetdemircan ben dün vuruldum 2.doz sadece kolum ağrıdı ilk gün bugünde ağrıdı ama çok ağrıdı kaldıramadım bugünde ikindiye kadar aynıydı ama şimdi iyiyim degince ağrıyo
Sogancik Demetdemircan bende de öyle bir ağrı olmadı canım. Danisabilcegin bir sağlıkçı varsa sor istersen bı. İçin rahatlar.
Xxxseliiiin Demetdemircan 1. Doz değil 2. Doz perişan etti beni çok ağır geldi baş ağrısı vücut ağrısı sıtma mide bulantısı hararet ateş hala geçmiş değil
Busrra Benim de eklemlerde agri vücutta baya halsizlik oldu kol ağrısı yanında 24 saatte geriledi. Karın ağrısını çok fazlaysa ama doktora görünmekte fayda var. Geçmiş olsun çok.