2baby1moms Cigdemtas doğru olanı yapıyosun çünkü kimsenin hakkı yok hamilelik hormonları yetmiyor bide üzerimize psikolojik baskı uyguluyolar
2baby1moms Cigdemtas doğru olanı yapıyosun çünkü kimsenin hakkı yok hamilelik hormonları yetmiyor bide üzerimize psikolojik baskı uyguluyolar
Merbube NurCeren00 normal doğum bekliyoruz. Doktor son gün 2 kasım ama bi hafta önce 3 gün sonra gelebilir bekleyelim dedi 😍 sizin belli mi ? 😍
NurCeren00 Merbube benim sezaryen olacak 🙈 ekim sonu gibi olabilirmiş. Son ana kadar bekletmek istiyor doktorum.