Dcle0021 Cansu4401 benim 36 hafta oldum ama halla yok buton falan gelemeye de niyeti yok heralde beyefendinin 🤣
Medid06 Cansu4401 daha doktorla konuşmadık ama şuan için herşey normal görünüyor benim gönlümden de normal doğum geçiyor ama doktor konuşmak için erken dedi bakalım 2hafta sonra randevum var tekrar danışıcam sen nasıl düşünüyorsun
Cansu4401 Medid06 bende 25 gidecem sezaryan düşünüyorum aşırı korkularım var genel yapmak istiyorum ama gene bakalım hakkımda hayırlısı olsun 🥰
Merbube Cansu4401 ya iPhone telefonlarda tam olarak nerede görünüyor bilen var mı 37+1 hala gelmedi o buton 🤷🏻♀️😇
2baby1moms Merbube uygulamaya ilk açınca çıkan sayfada en altta iPhone olması bence bişi değiştirmşyor demekki daha sizinki gelmemiş