Ggglllldddiiii cerrahi hastanesindeki melek (çiçek) aydın adlı doktora gıdıyorum. Başka doktorlara da gıttım ama en çok memnun kaldıgım, bı abla gıbı hıssettigim, bılgısıne güvendiğim, kendimi gözüm kapalı emanet edebilecegım doktorum oldu. Ultrasonda baktıktan sonra elimden tutarak kaldırır karnımı sıler falan küçük detaylar ama ınanın benim ıçın büyük şeyler :). Burdurdan dogum ıçın sırf bu doktora gelen bılıyorum. Doktorumu degıştırmek zorunda oldugum ıçın çok üzgünüm ama yapacak bışe yok. Gözüm kapalı tavsiye ederim 😅 saglıkla kavuşun inşallah bebeğinize