Selam annişler 7 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim boş boş böğürmeler,her kokuyu almalar ve iştahsızlık çok fazla. İlkinde de oldu ama bu kadar olmadı.Yemek yiyemediğim için halsiz düşüyorum 😞 siz bu haftalar da ne yapıyordunuz?Ara ara çubuk kraker yiyerek midemi bastırıyorum tuzlu mayhoş şeyler az da olsa iyi geliyor zorlada olsa yemeye çalışıyorum 😣