Merhabalar en güzel anneler şuan 26+1 haftalık hamileyim doktorum covid aşısı olmamı söyledi, biontech 1. Aşımı oldum ama şuan çok kötü hissediyorum kendimi sabahtan beri baş ağrısı ve halsizlik bar kolum zaten çok ağrıyor hamilelikte aşı olanlar var mı ?