Rezan_korkmaz Bende 7 hafta+4 günlük gebeyim dün gece kanamam oldu doktora gittim sıkıntı yok dedi inşallah sende "de sıkıntı yoktur normaldir
dertist sema12818 doktor eve gondermisti acilma var sanci yok diye simdi suyum geldi tekrar gidiyorum hastaneye duanizi eksik etmeyin kizlar
Senem07 dertist bende uykumdan sancıyla uyandım bakalım yalancı sancımı gerçek sancımı takip edeceğim ilk önce.Allah yardımcın olsun