Toprak6565 Merhaba kızlar. Enfeksiyon olup belirti yaşamayan oluyor mu.? Benim 13. hafta. Akıntım oluyor arada. Bazen çok yoğun bazen normal. Rengi beyaz ya da açık sarı. Enfeksiyon varsa nasıl anlarım.?
ilknurarss2801 Toprak6565 Bende 23 haftalık gebeyim. Sarı akıntım geliyor ve inanılmaz kaşıntım oluyor. Doktor kullanmam için vajinal fitil verdi. Sarı akıntı belirtidir sanırım. yinede bi doktora danışın 🙏
Masal-07 Bende de idrar yolu enfeksiyonu var daha önce suya atılanı verdi işe yaramamış bu kez hap vermiş korkarak içiyorum zarar olur mu diye