Fatma0 valla bence çok alma canım bebekler çok hızlı uzuyor ve alttan o çıtçıt yeri kasıyor hemen . Bezde kullanacaksın sonuçta . Şahsen ben 10-12 tane almıstım . Çogunu hiç giyemedi bile . Hepsi kaldı . Yarısı kadar alsan yeter bence 0-3 alman daha mantıklı. Onun süresi daha fazla kullanılıyor . Onuda yine çok abartmamanı öneririm . 0-3 ay olanı 2-2.5 ay kullanabiliyor. Birde kış bebegi olacaksa ve uzun kollu alacaksan 0.3 ay olan uzun kollularını ebebekten değilde lcwden filan al . Ebebek uzun kolluları 1-2 yıkamada agzı burnu dagılıyor 😵💫