Fatos_teke46 Doğumdan sonra koltuk altı kokusu olması normalmi acaba bıktım resmen 29 gün oldu doğum yapalı ama her duştan sonra üstümü giymeden başlıyor koltuk altim tekrar duşa giriyorum artık sıkıldım acaba bu sorun sadece bende tekmi anlamadım 🤦🏻♀️
Denizyildizii Fatos_teke46 dustan sonra karbonatla masaj yap cnm. Elini ıslatıp karbonata batır koltuk altını tahriş olmayacak sekilde ovala. Koku hissettiğindede yapabilirsin eser kalmadığını göreceksin
nisanur_dgbs Fatos_teke46 yok yok geçiyor merak etme 😂😂bende yaz kış terlesem dahi kokmazdım ama doğumdan sonra şaşırdım kaldım senin gibi suanda 3 ay oldu doğum yapalı eskisi gibiyim çok şükür 😂1 buçuk aya geçmişti benim ki
Beybisininannesi Fatos_teke46 duşa girmeden bi pamuğun üstüne elma sirkesi koy iyice sil koltuk altlarını.. az beklet sonra duşta yıkan Bütün kokuyu alır 😌😌 oldukça tekrarlayın
Butterflyy1 Fatos_teke46 karbonat Hindistan cevizi yağı bi iki limon damlasi bunlari azar azar koy ve karıştır sür iki gün duş alamazsan koku olmadigini gorceksin sonra gel bana dua et 😂
Fatos_teke46 Denizyildizii bu koku akşama kadar gitse yeter valla artık utanıyorum eşime yaklasamiyorum
Fatos_teke46 nisanur_dgbs valla bnde sasirdim bir an eşimle dalga geçerdim ayakların yumurta kokuyor diye şimdi ben öyleyim bişe diyemiyorum 😁😂 doğumdan sonra birden bire oldu bu günde artık kaç kez kıyafet değiştiriyorsam 😂
Deren_1988 Fatos_teke46 rexona koltuk altı deodorant duştan sonra kullanın hiç koku olmaz diğer duşa kadar
mavisahinn Tereson diye birşey var trenyolda bulabilirsiniz alın kullanın mütiş teride kesiyor kokuyuda hatta yazın sıcakta her yerim şıpır şıpır terlerken koltuk altım kupkuru kalıyor
DerinMavii Beybisininannesi bazı insanların alerjisi olabiliyor heleki sirke suyla seyreltilmeden asla kullanılmaz vücutta yakar tahriş olur lütfen biraz dikkat edelim onerilerimize:)
Butterflyy1 Fatos_teke46 deneyin mutlaka işe yaricaktir bu saydığım üçlü kararmalarada iyi geliyo cok fazla surmeyin ama tahriş olabilir
smmamoms Fatos_teke46 onlar da güzel ama karbonato mutlaka deneyin. Duştan çıktıktan sonra avucunuzu ıslatıp biraz dökün koltuk altınıza sürün
Pambix Fatos_teke46 Deotak ürünleri harikadır bence deneyin.kremi banyodan banyoya sürün roll onu gün içinde kullanin
Beybisininannesi DerinMavii bunu da ilk defa sizden duyuyorum ama İllaki alerjik tepki gösteren vardır. Ailecek Yıllardır uyguluyoruzdur bugüne kadar en azından biz olumsuz birşeyle karşılaşmadık.
DerinMavii Beybisininannesi ay kız kendimden örnek veriyorum bizim aileyi pancar gibi yapar akrabalarıma kadar yani bi ton insan var sizde yapmaz basklarindabyapar hassas vücut değil demekki sizin
Bilnur Rexona - clinical protection biraz fiyatı pahalı uzun süre gidiyor ve sıfır koku dıştan sonra sürüyorsunuz diğer duşa kadar ne koku ne ıslaklık mutlaka alın deneyin ben belki 10. Kurumdayım senelerdir bitti zaman anlıyorum ne kadar etkili olduğunu