minikayak2-6 canım benim baştan beri kalbimde erkek hissettim ilk gebeliğim onun dısında tatlı aşerme , çok kilo almama , bulantı olmaması , güleryüzlü olmaz, uykuya eğilim hiç olmadı , duygusal biriyken erkek annelerinde olurmış olduğumdan daha sert oldum çok nadir ağlarım bendeki belirtiler bu bide sağ göğsüm sola göre daha büyüktü internette erkek belirtileri bunlardı bendekide böyleydi canım bide hi tiksinme iğrenme olmadı herşyden yedim. Eşime bağlılığım arttı gebelikte ekstra