Kızlar Merhaba iyi akşamlar. Geçen ay Eylül ayında klomen ve çatlatma iğnesi kullandım ama tutmadı. 20 Eylül de regli oldum ve 5 gün sürdü. Bu ay ise 7 Ekimde hastalandım gene 5 gün sürdü. Şimdi yumurtlama gününü nasıl hesaplıycam🤦♀️ bilen varsa aydınlata bilirmi?