feyzafigen merhabalar 14 haftalik hamileyim cinsiyetini cok merak ediyorum acaba karbonat testini yapan varmi yapipda dogru cikan yazabilirmi
Babies16 feyzafigen bende dogru ciktida.14. Haftada zaten ogrendim ben o testi 7. Haftada yapmistim.sizinde artik bellidr cinsiyeti
Heather feyzafigen cinsiyet öğrenmenin tek ve kesin yolu ultrason. Zaten 14 haftalık olmuşsunuz öğrenirsiniz artık:)
Yogurtlupilav feyzafigen doğal yoldan cinsiyet öğrenme “16. Haftada doktorunla ultrasonda görme” değil mi zaten 😂 Karbonatmış, yüzük falıymış inanmıyorum bunlara.. fallara kalsa ohıoo milli takımı dizmiştim eve şimdiye 😂
Dilekahinzen feyzafigen 😂😂 karbonat testi yapmıştım bende hamileliğimin başlarında. Köpürmemişti. Bende tuttu kızım olcak 😄 yalnız 12.haftada özel hastaneler cinsiyet tahmini yapıyo artık. Ben 13.haftamda öğrenmiştim değişiklik olmadı
Elifserkan Bende yanlış çıktı erkekte köpürür kızda köpürmez dediler denedim gram olsun köpürmedi :) ama oğlum olucak.. arkadaşımın da oğlu olcak onda köpürmüş baska bi tanıdığımın kızı olcak onda da köpürmüş :) bence bu bebeğin cinsiyeti ile alakalı değilde anne adayının idrarının asidiyle alakalı bi durumu ;)
Gmzgs feyzafigen merhaba canım ingramda bi kız var bi teoriyle tahminde bulunuyor bende tesadüf gördüm 11 haftalıktan sonra ultrason resmine bakıp tahmin ediyo
Gmzgs feyzafigen sayfanın adi birgebeningünlüğü nub teorisi diye biseymis benım en son ultrason resmin 9+3 oyüzden küçük daha demisti cok şeker bi kız