Mercimekmomlna Silince gelen uçuk pembe leke normal mi acabı kızlar yani iç çmalırda degil silince gördüm sabahta vardı daha hafifti gözle görülmeyecek kadar dı şimdi daha belirgindi tecrübelere ihtiyacım var
Ozgeztrk Mercimekmomlna doktora görünmen lazım bişeybolmasa bile tedbir amaclı git progestan hap veya iğne baslatabilirler keseyi gördün mü kabini duydun mu
Denizyildizii Mercimekmomlna acile git cnm baksinlar düşük tehlikesi falan varsa biran önce ilaç başlamalısın
Hilal-95 Mercimekmomlna acile gitmen gerek kuzum doktor yönlendirir seni kan eskı kan olablr enfeksiyon da olblır yerleşme gibide olablır ama bunun ilacı iğnesi var rahim güclendirmek için ihmal etme
Tazeanne0134 Mercimekmomlna canım belli ki ilk gebeliğin ilk zamanlar da açık pembemsi kahverengi leke olur kanama olmadıktan sonra Allahın izniyle bişe olmaz
evlatkokusu0806 Mercimekmomlna leke de olabilir başka bişeyde şuan acile gidin gitmemezlik yapma bişey olmaz diyip idrar ve kan tahlili yapacak ona göre progestan verecek her ihtimale karşı canım git
72kbra Geçmiş olsun benimde ilk gebeliğimde öyle olmuştu sonrası düşük yaptım bian önce hastaneye gitmen gerekiyor yarını bekleme canım umarım düşüklen sonuçlanmaz çünkü baya riskli bi renk grubu oloyor uçuk pembe renk
Duyguiremu Mercimekmomlna bu gidi durumlarda doktor direkt gelin diyor. Bekleme direkt git. Benim kanamam oldu kanamam kese dışındaydı iğne serum kontrol altına alınıyor.