Shewolf ah canım benim kıyamamm nasıl strese sokmuş doktorlar seni. Benim ultrason ölçümlerimde ense kalınlığı 2.2 çıktı, sınır 3 müş ama doktorum yine de riskli olabilir, biraz sınıra yakın vs. Dedi beni telaşlandırdı. Burun kemiği ölçümü çok normaldi ama sadece birazcık ensesinde kalınlık vardı. Kan da verdim ve sonuclarım temiz çıktı risk çok düşük çıktı. Kan vermediğin için aklına takılmış olabilir ama sonuc aslında cok yüksek değil sınırın altında çıkmış. Doktorlar bazen fazla telaşlandırıyorlar bizi, eğer burun kemiği de göründüyse içini ferah tut. 16. Haftamda ultrasona girdim ensesine tekrar baktı doktor haftasına göre olması gereken kalınlığa dönmüş hiç fazlalık yoktu. İçin rahatlasın diye yazdım, inşallah senin miniğinde de hiçbir sorun çıkmayacak, dualarımda olacaksın 🌸🌸