Aybuss Doğurmak istiyorum 38 hafta olduk çok mu acele ediyorum 😂 Daraltı geldi yarın kontrol var doktorum normalci tutturdu normal olacak diye… Hurma yiyorum yarın ahududu çayına başlıcam 🤭 Gelin beraber doğum yapalım 🤣
Tugbaa2937 Aybuss Allah seni napmasin sanki 40 haftayı geçti 🤣🤣 son günler geçmek bilmez senin sorunun ondan yoksa normal zamanda son şuan çocuğu rahat bırak
03032016 Aybuss ahahahahhhs🤣benim yerimde olsan napardın, 40+3 tık yok ne açılma en sancı öyle yaşayıp gidiyorum
Mega123 Aybuss 40+4 ten selamlar 😅😅😅. Zaman geçtikçe zor oluyor bekliyorum bakalım hayırla sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻
Burcunuz Bende 37+5.im aldım kargoda geliyor 🤭🤣 aktarlardan bulamadım insallah ise yarar beklemeye değer 🤣🤭
Aybuss Tugbaa2937 Çok zorlanıyorum hergün 3 katlı evde dolanıyorum nefes nefese kalıyorum 😔 gebeyim diye çarşı pazar çıkamıyorum
Sumeyyyyeee 03032016 Bende seninle aynıyım canım 40+2 doktorun ne önerdi benim çocuk kafası biraz büyük suni deneriz dedi olmadı pazertesi günü sezeryan son gün artık dedi ama ben çok endişeleniyorum 40 hafta da olmaktan kakasını yer felan diye
Sumeyyyyeee Mega123 Doğum ne zaman benim 40+2 doktorun pazertesine kadar gelmezse 41+1 sezeryan ya da suni ile deniyceğiz dedi onu da pek önerme bizim genetik sanırım kafası biraz büyük zprluyabilir dedi ve benim hiç açılmam sancım birşeyim yok
Havva_Mavis26 Aybuss ay kizin biride 42 haftalik nerdeyse daha dogum olmadi normal degil demi ya sasirdm bnde sezeryenle almasi lazm cocuk kakasini yapiyo cunku
Tugbaa2937 Aybuss Oyle ama napalin sen iyi tarafından bak yakında bebeğine kavusucaksin inan o zaman bunların hepsi gecicek otur konuş onunla darlama çocuğu yoksa bı tepicek seni bak 😁