Canannakdeniz Selam arkadaşlar 27+2 haftalik hamileyim sabah sağlık ocağına gitmiştim tetanoz aşısı olmak için ve tahlil istemişlerdi açlık kan şekerime falan baktılar sonuç çıkmış fakat referans değerine çok yakın şekerimmi var yani anlamadım ben geçen hafta şeker yükleme testi yapmıştı bana doktorum sonuçlarım normal çıkmıştı kafam karıştı anlayan var mı bi bakarmısınız rica etsem ? https://www.hizliresim.com/3ef754f
esmer3 Canannakdeniz üç aylık şeker takibiniz biraz yüksek çıkmış genel olarak şekere yatkınlığınız var dikkatli olun :)
Hande1 Canannakdeniz bu testte olmasi gereken deger 3.5 ve 5.7 arasiymis. Senin degerin 5.5 cikmis. Yani olmasi gereken deger araliginda cikmis o yuzden sikinti yok. Kuzenim doktor ben de ona sormustum bu degerleri o soylemisti 🤍
evlatkokusu0806 Canannakdeniz canım şekere yatkınlığın var 5.5 sonuç ta 5.7 ye ne kalmış o yüzden dikkat et biraz düşsün kuzum
Sogancik Canannakdeniz Bu geriye dönük 3 aylık şeker canım. Benim şeker yüklemesinde şekerim çıktı ama 3 aylık şekerde baya düşük çıktı. Bu değere bakıp bende şeker yok derdim ama çıktı. 🤭
Canannakdeniz esmer3 peki aceba şeker yükleme testi yaptırdığımda neden bisey cikmadi buda şeker yükleme testim bunada bi bak istersen doktorum normal dedi sonuçlardan için bisey dememişti https://www.hizliresim.com/3ef754f
Canannakdeniz Hande1 çok sağol bir an dedim ne oluyor 5.5 çıktı değerim ama referans değerini 5.7 görünce yakın hissettim dedim acaba hani teşekkürler rahatladım 🥰🙏☺️☺️
Hande1 Canannakdeniz referans deger 5.7 demek yanlis aslinda. Mesela 3.4 ciksa dusuk olacakti. 5.8 olsa yuksek olacakti. Ama onemli olan 3.5 ve 5.7 arasinda cikiyo olmasi o degerlerin. 4.5 da cikabilirdi sonucta o referans araligindaysa sorun yok demektir💚
esmer3 Canannakdeniz şu an için bir sıkıntı yok çünkü ilerisi için dikkatli olmanız yeterli 100-110 seviyelerinde gibidir şeker 110, üstünü yüksek görüyoruz biz aç karnına 😊
Canannakdeniz esmer3 https://www.hizliresim.com/3ef754f şeker yükleme sonucum buda sonuç normal demi yani ozaman anladım demek istedigini ben çok teşekkür ederim 🥰🙏
esmer3 Canannakdeniz yine üç aylık şekeri atmışsın canım, Rica ederim şekerli şeylere dikkat et yine de tedbiri elden bırakma 🥰😂
Canannakdeniz Sogancik anladım sekerim yok ama her an olabilir yani ☺️☺️ tatlı şeylerle hamile kaldığımdan beri aram iyi değil aslında zaten zor olmaz benim için 🥰
Canannakdeniz esmer3 tamam anladım teşekkürler evet yanlış atmışım pardon ☺️https://www.hizliresim.com/mx0xjjh
Sogancik Canannakdeniz Dikkat et canım sen aynen. Sadece tatlı değil karbonhidratlar da şekeri yükseltir ☺️
Canannakdeniz esmer3 aynen diyelim ama bu sonuç normalde diğeri neden sınırda ikiside şeker testi hani sonuçta onu anlamadım sadece
esmer3 Canannakdeniz şeker yükleme tastinde aldığınız şeker miktarına göre takibine bakılıyor, üç aylıkta geriye dönük üç aylık glikoza o yüzden fark ediyor
Canannakdeniz esmer3 gerci dogru ama soyle dusundum hani bu deger yuksek ciktiysa eger seker testinde glikozu icince nasi iyice yukselmedi ozaman falan diye dusunmustumde ben ondan sordum