Hastanede doğumdan hemen sonra lazım olmuyor ağrın acın olunca birde sütyenle uğraşamıyorsun🤭 ben 2 dolgulu atlet 2 tane de dolgulu sütyen aldım. Hasteneden çıkarken sütyeni kullandım. Normal sütyen al zaten dışarı çıkmıycaz gerek yok diyenler olmuş sanırım ama ilk zamanlar sağlık ocağıydı hastane kontrolleriydi derken lazım oluyor. Birde gelen gidenin olur mu bilmiyorum ama birisi geldiğinde de evde rahat oluyor. Emzirme iç giyiminde açma kapama tek elle yapılabildiği için de bebeğin kucağında kolaylıkla işini halledebilirsin.