kcnr maden suyunu doktor mu söyledi içmeyin diye yoksa sağdan soldan birileri mi 🤔 çünkü tam tersi hergün 1 soda için diye öneriyorlar. Kolayı da tamam zararlı ama bu kadar da kasmaya gerek yok çok canınız çektiyse için. Farkında olmadan yüzlerce kimyasal zararlı madde alıyorsunuz zaten vücudunuza bir bardak kolanın ne zararı olacak. Hergün 2.5 lt içmiyorsunuz sonuçta altı üstü bi bardak 💁🏻♀️