Reyhanhnm Kızlar bu hastaneyi ziyaret eden kadın doğum şu iyidir diyebilen var mı aranızda devlet çok yoğun bu gidişle özelleri araştırmak şart oldu
Nass03 Reyhanhnm 4 yıl önce ilk doğumumu normal doğum olarak orada yapmıştım ebe ve hasta bakıcıdan çok memnundum doktorumla maalesef doğum sonrası biraz sıkıntı yaşamıştım. 2. hamileliğimde MedicalPark’a gitmiştim mecburi sezaryen oldum ve çok memnundum doktorum zaten mükemmel biri. Şuan tekrar hamileyim ve aynı doktorla MedicalPark’a devam ediyorum.
Aslanay Ben ameliyat olmuştum orda hemşireler çok tatlıdır . Odalarımız yeni doğanların karşısındaydı ama şunu söyleyebilirim hastane vasat çarşaf bile zor veriyorlar öyle diyebilirim
Deniz1121 Of offf Kocaeliden istanbula gelin geldim, kesinlikle cihan hastanesi hep oraya giderdim her sey için, istanbuldaki bazı özeller devlet gibi kalabalık ve hiç çekilmiyor
Vldnkrl Nass03 bende ilk defa medical parka gideceğim doktorum oraya geçiş yaptı da muayene ücretleri nedir acaba bilgi verebilir misiniz bana 😔
Sertbas41 Reyhanhnm kesinlikle Gülçin hanım muazzam bi doktor ilk baştan beri hep onun hastasıyım çok çok memnunum 👍🏻
Nass03 Vldnkrl sadecenurrr Doktora göre değişiyor diye biliyorum, eşimin çalıştığı firmanın hastaneyle anlaşması olduğu halde son muayenede 195₺ ödediğimizi hatırlıyorum. Bi önceki muayenede 175₺ gibi bi rakam ödemiştik zam gelmiş.. Her ay değil de eğer bi risk veya sorun yoksa muayene aralıklarını açarak gitmenizi tavsiye ederim. Hatta doktorunuzla görüşüp istediği tahlilleri sağlık ocağında yaptırıp sonucu götürebilirsiniz.
Gmzsf sadecenurrr Vldnkrl ümit hanıma gidiyorum muayene 340 mı neydi en son anlaşmalı veya özel sigortanız yoksa pahalı malesef bi önceki dr dan memnun değildik bu hastaneye geçiş yaptık
Aylin2011 Reyhanhnm iki tane normal doğumumu Konak hastanesinde Erkan beyde yaptım şimdide ikizlerime hamileyim bu sefer Firdevs Hanıma gidiyorum ikisinden de çok memnunum
Reyhanhnm Aylin2011 Ben bayan doktor istiyorum bazıları bilinçli normal yapmıyor diyor sezaryana itiyor
Aylin2011 Reyhanhnm ben ikizlerime Konak hastanesinde Firdevs Hanıma gidiyorum iki tane normal doğum olduğu için normalde doğabilirler dedi bebeklerin gelişine bağlı şuan doğum şeklim sen normal istiyorum dersen o yönde ilerliyor ama doğum şekli bebeklerin durumuna bağlı birazda
Zeyzeynoo Reyhanhnm TEK KELİMEYLE ERKAN TÜRKÖZ gayet iyi ilgili her konuda izah eden işinin ehli bi doktor ben çok memnunum canım tavsiye ederim
Reyhanhnm Zeyzeynoo onunda bakacağım şimdi ama Firdevs hanım sayfasına girdim çok candan bir bayana benziyor
Suna01 Zeyzeynoo Erkan bey herşeyi ayrıntılı anlatan bi doktor mu acaba çok bilgili ve bebekteki küçük şeyleri farkedecek biri mi doktorlar açısından biraz sıkıntı yaşadım da şu an tekrar doktor arayışındayım
Zeyzeynoo Reyhanhnm Erkan bey de candan ilgili konuşkan tek tek ince ayrıntısına kadar anlatır sıkılmadan bıkmadan çevremde kuzenlerim dahil çok kişinin doktoru kendisi memnunuz biz tavsiye ederken de göğsümü gere gere söylerim tektir ERKAN TÜRKÖZ👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Reyhanhnm Zeyzeynoo doğumunuz gerçekleşti mi Erkan bey normal doğuma mı sezaryana mı yönlendiren bir doktor bazıları bilinçli sezaryana sevk ediyor bu konu benim için önemli