Semanur1453 markasını şu an hatırlamıyorum 2 sene oldu kutusunu atmışım ama eşim eczaneden almıştı zaten bütün markaların birbirine benziyor mesela bir memeden emzirirken öbür memeden akıyor ya o kalkanın içinde birikiyor onu şırınga ile bebege verebilirsiniz yada süt poşetlerine koyup buzlukta muhafaza edebilirsiniz