zlemAcar Kızım süt alerjisi olan bir bebek. Bu yüzden kilo alimimiz durmuştu. Doktor önerisiyle bugün armut puresiyle ek gıdaya başladık. 🤗 +4 aydan itibaren bu konuyla ilgili tariflerimi hazırlamıştım. Yarın itibariyle diğer annelerle paylaşacağım ( Instagram ➡️ TeacherMom) takip etmek faydalanmak isteyen anneler için yazıyorum. Peki sizin bu konuyla ilgili sorunuz var mı ? 🤗🤗🤗❤️
Oglununannesi zlemAcar afiyet olsun bebişe inşaallah güzel gider canım 🙂 meyve suyuları da sık kendin gibi Evde dene 🙂 1-2 ay sonra meyve emziğinden al eline ver istersen o şekilde de alıyor gıda🙂
sudamlasi zlemAcar benim Instagram ım yok hesabın herkese açık mı ben de bakayım şimdiden arastırıp not alıyorum☺️
Melisa07 zlemAcar uludağdan mı mezunsunuz? Profili buldum ama siz misiniz bilemedim ek gıda için takip etmek istiyorum da
zlemAcar Oglununannesi sag ol canim. ❤️❤️❤️ evet meyve emzigimiz var. Doktorumuz kullanabilirsiniz dedi 🤗 meyve sularını bende denemek için sabırsızlanıyorum . Şimdilik bir hafta kuraliyla başladım. İlk armutu denedim 🤗
Oglununannesi zlemAcar anladım canım biz de üç gün kuralıyla ilk meyve suyuyla başlamıştık doktorumuz öyle demişti🙂zevkli oluyor yediklerinde kolay kolay yer prenses iştahla inşaallah😍
sudamlasi zlemAcar aynen defter edindim detaylı şekilde herşeyi not ediyorum tuvalet eğitimi uyku düzeni vs😊