Agustos ayında regl oldum her zaman ki gününde gecıkme veya erken olmadı o yüzden ihtimal vermemiştim ama reglden 1 hafta sonra 3 gün süren lekenmem olunca yınede test yapım dedım net bir şekilde ıkıncı cızgı cıkmıstı doktora gittiğimde beta daha 75 di doktor ilk 3 ay bile adet olanların olduğunu söyledi