Deletedmom_33 Sevbebek 17+0′da erkek idi. Cuma detaylımız var orda da doğrulanır umarım. 11+6′da da doktorum erkek gibi demişti netleşti 17de ama işte bı acaba mi diyorum 😅
Oykukose ftmtly benim haftam aynı oluyor gün de 1-2 gün falan önde gidiyor uygulama onun dışında aynı doktorunkiyle🤔