Ozlemmpapatyaa kızlar merhaba sizce kacıncı hafta da gitsem ayrıntılı ultırasana daha iyi olur 20 ile 24 arasındaki zaman diliminde bilgisi olan varmı ?😍💙
Sevilss Ozlemmpapatyaa Belirttiğiniz Aralık iyi siz randevu almaya bakın bazen randevu almak zor oluyor
mhtpmhtp Ozlemmpapatyaa ben geçen hafta yaptırdım 20+5 de. Gayet güzel herşeyi belli oluyordu sormuştum zaten iyi midir zamanı haftayamı geleyim diye 21-22. Haftalar gayet uygun dedi
RumeysaNur34 Ben haftaya gideceğim 23 haftalık oluyorum o zaman doktorun randevuları saatleri o kadar doluydu ki ancak bulabildim
emelsena RumeysaNur34 bende haftaya pazartesiye randevu buldum. Şuan 23+1 im. Haftaya 23+5 oluyorum. Yani 24 bitmiş oluyor. Yaparlar mı acaba 🤨
RumeysaNur34 emelsena yani randevu dan dolayı bulamamışsın canım ama emin değilim belki diğer anneler bilir arayıp sorma imkanın var mı
Tubasudem Ben şehir hastanesinde yaptırdım perinotoloji bölümünde 20 haftalikti 30 dk boyunca baktı doktor tepeden tırnağa kadar inceledi bebeğin herseyini çok tavsiye ederim muhakkak bakılın
-Melek 23 de git bence yada 23 +5 gibi ne kadar geç gidersen o kadar daha iyi görürsün bebeğin fotosuda iyi çıkar ben 20 de gittim biraz daha geç gitseydim daha net fotosu olurdu belki