Merhaba hanımlar, yarın öğlen kürtaj olacağım doktorum kolay olması için sabah yarım saat arayla iki tane cytotec 200 mcg kullanmamı istedi rahim ağzını açıyormuş. 9 haftalık gebeliğim boş gebelikmiş bunca zaman bebeğin oluşumunu bekledik umutla ama olmadı. İlk gebeliğimde düşük olmuştu, bu 2. gebeliğim Allah yine kısmet etmedi. Bu da benim sınavımmış. Bu ilacı kürtaj öncesi kullanan varmı sancı kanama olabilir dedi doktorum ilk düşüğümde o kadar çok sancı cektim ki korkuyorum aynı olacak diye o yüzden merak ediyorum 😔