FeriDee Kızlar sabahtan beri başımın arkasından bi ağrı var başım çok ağrıyor. Parol içecem birazdan dayanacak halim kalmadı. Hiç de halim yok bu zamanlarda tansiyon oluyo muydu? 5+6 haftalık hamileyim.
Misa34 FeriDee basiniza soguk patates koyun gozlerinizi kapatin karanlik odada uyuyun gecmesse parol alirsiniz . Ben denedim onayladim 😁😁😁
Elfcm FeriDee tansiyon da olabilir benimde ilk haftalarımda öyleydi tansiyonum az da çıksa baş ağrısı yaşıyordum eğer alet varsa bir bakin isterseniz 😊
Melike3535 FeriDee lavanta yağı al canım evde dursun basın ağrıdığı zaman masaj yaparak uygula alnına rahatlatiyo migrenimvar hiç ilac içmedim bu yetti bana
glsm_kr8383 FeriDee Canım şiddetli baş ağrım 20. Hafta civarı olmuştu hastanelik olmuştum artık ama benim tansiyonum ilk aylar 5 den itibaren hep düşüktü eskiden beri hamilelikle beraber 6 ya kadar düşün yani tabi baş ağrısı daa yapardı göz kararması. Allah yardımcın olsun inşallah ben 13. Haftaya kadar çektim. Sende rahata kavuşursun inşallah 🙏 bu ara da tuzlu ayran olmazsa olmazımdı yanımda gezerdi kendisi 🤣çubuk kraker ve hafif tuzlayarak salatalık domates 🍅 🥰
FeriDee glsm_kr8383 ayy inşallah ilkinde hiç yaşamadım da. Düştüğü için mi ağrıyo tuzlu ayran mi yapsam
glsm_kr8383 FeriDee Tansiyon düşüklüğü ilk aylar çok yaşanıyo Çok kötü ama ya Allah yardımcın olsun inşallah 🙏 tuzlu ayran için bence bende işe yarar hep başım ağrıdığında, tansiyonum düştüğünde direk tuzlu ayran inşallah iyi olursunuz moralinizi yüksek tutun