Kızlar belki dün açtığım posttan hatırlayanlar vardır temaslı olduğum ve belirti gösterdiğim için test yapmadılar hes kodum da hala risksiz yazıyor tabiki evde kendimi izole ediyorum kimseyi riske atamam herneyse bu gün sağlık ocağına gidip oksapar 4000 yazdırdım doktorumun önerisiyle az önce iğnemi karnımdan 4 parmak sağa yaptım yandı baya sizde de böyle oldu mu ve iğneyi karnıma soktuğum anda bebeğim sert sert vurmaya başladı hala da vuruyor ilk defa bu kadar sert vuruyor canımı yakıyor çok hareket ediyor sizde böyle oldu mu acaba yanlış bişey mi yaptım birde şu anda sızlıyor resmen orası normal mi