Nesli37 19+6 gebeliğim henuz hissedemedim ne zaman hissederim ilk gebeligim birde akintim oluyor bazen sizlerdede oluyor mu ?
Ysmnbarin Nesli37 ben 21. Haftadayım daha yeni yeni hissedebiliyorum dikkat ettiğim zaman sarı akıntı bende de oluyor normalmiş canım
Asyaburcin Nesli37 benimde ikinci gebeliğim 22+5 olduk ve son bir kaç gündür tam anlamıyla hissediyorum bence biraz daha beklemelisin ki ilk gebelik geç hissettirir
Busra2013 Nesli37 ayy sevındım😂bende bugun 19+1 oldum tek tuk pıt pıt edıo bebekmı oda bılmıyorum kafayı yıcm 20 yaklastım neden hıssetmıom dıom delırcm resmen normal galıba suzın gobus cıktımı benım avucuma sıgacak kadar
EbrarEmrah Nesli37 ilk geblikte 23 üçüncü haftaya kadar normal kabul ediliyo eğer enfesiyon yoksa akıntı da normal
EbrarEmrah Nesli37 inşallah ama bebeğinin sağlığı iyiyse daha önünde yicen çok tekme olucak😁 yeri gelicek karnında dalga yapıcak yeri gelicek uykundan uyandırıcak yeri gelicek seni yerinden zıplatıcak
Cokistersengelerbence Benim de ilk gebeliğim ve yanlış hatırlamıyorsam 18. Haftada covidken hissetmiştim:) şu an 21 haftalık. Merak etmeyin hissedersiniz :)
Deryaiso Nesli37 ben 20 . Haftada hissetmeye başladım pozisyon değiştirirken akıntın için bol su iç canım akıntı rengi beyaz ve kesik süt gibi değilse sıkıntı olmuyormuş
Nesli37 EbrarEmrah pazar gunu doktordaydim cok sukur bi sıkıntı yok dedi tabi annelik icgudusu korkularim oluyor arada bise olsa hissedermiyim diye
EbrarEmrah Nesli37 çok haklısın annelik içgüdüsü ben her akıntı hissettiğimde acaba kanamamı diye kafayı yerdim ama o korkuların asla güzelliklerin önüne geçmesine izin verme