Kizlar 30 haftalik hamileyim son 3 gündür sol kaburgam inanılmaz ağrıyor nefes almakta zorlanıyorum.Egilip kalkarken hatta esnerken bile çok agrisi oluyo .Acilr gittim muayene ettiler kan değerlerime nabzima felan baktilar her şey normal diyip gönderdiler.Boylr ağrı yaşayan varmi ne iyi gelir biliyormusunuz