nzngk canım ben wee baby el de şu bildiğimiz lastikli mavi olandan aldım diğeride lansinohun elektrklisi iki pompam var medelada kullandım sadece elektrkli bana zaman kazandırdı yoksa wee baby de manuel olmasına rağmen işime yaradı zaten takıyosun süt varsa kendisi akıyor arada tekrar çek tak yapıyorsun hiç uğraşmayayım dersen ikili alırsın ama bence başta elektrkli alma ne gerek var emzirmek daha sağlıklı benim sıpam emmezdi biberonlada kabul etmezdi çok uğraştık mecbur sağarak verdim yoksa almazdım🙂🙂