Canım ilk çocuğumu yatarak doğurdum benim de 25. Haftada 1 cm açılmam oldu sonra halka taktılar rahim ağzına sonra bildiğin yattigim yerden yemek yedim yattigim yerden su içtim sadece tuvalet için kalkıyodum onu da klozete giriyodum sonrasında vajinadan fitil sonra pruloton iğne felan kullaniyodum elhamdülillah 39. Haftada oğlum dünyaya geldi 🥰🥰şimdi ikinciye hamileyim onuda 3 aylık olunca daha rahim açılmadan halka takacaklar