zeynepkilinc 32 haftalığız benim de sürekli sol tarafım ağrıyor özellikle de akşamları, bugün Kağan hocanın videosunu izledim bebeğimiz büyüdüğü için baskı yapıyormuş göğüs kafesimize, oldukça normalmiş.. kendi doktorum da gaz sancısı olabilir normaldir demişti 😇