Ogretmenanneyim Kese bozuk denilmedi bana, ama yeri dar demişti doktor bundan önceki gebeliğimde. Onunda malesef kalbi durdu. Bu gebeligimde genetik test yapıldı kan pihtilasmasi varmış o sebeple önceki gebelik oyle sonuçlandı. Kan sulandirici iğne yapıyorum. Kesede güzel yerde demisti doktor bunun için. Aynı şey mi onu bilemiyorum fikir olsun diye yazmak istedim.