biroglanannesii 20+5 haftalık hamileyim . Bazen Bebeğimi hissediyorum ama daha çok hissetmek istiyorum ne yapmam gerek :) Siz ne yapınca hissediyorsunuz ? Tatlı yiyince benim bebiş hareket etmiyor . Başka yolu var mı :)
emrbalayse biroglanannesii benim de tatlı da değil de haşlanmış patateste yoğurtlu şeylerde falan daha cok oynuyor. Bi denesene
Ceydacetin biroglanannesii bende 20+4 çok hissediyorum ben maşallah hareketli ama ben 16 da başladım hissetmeye biraz annenin kilosunada bağlı , yanınca daha çok hissediyorsun birde 😊
Dunyabebek biroglanannesii onunla konuşmaya başlayın adıyla seslenin. Ben şarkı gibi birşey mirildaniyorum hergun aynı şeyi söyledim artık hareket ediyor onu duyunca. Tatlı ve yemeklerden sonra hareketi artiyor
biroglanannesii Asyaveannesi36 Yok normalde hissediyorum ama onu nasıl hareketlendirebilirim kendiliğimden :) Daha çok hissetmek istiyorum
ayse12211 Ben 25 haftalık hamileyim benim de çok az hareket ediyor bende daha çok hissetmek istiyorum 🥰🥰🥰