FusunF sözüm şu an size değil kesinlikle yanlış anlaşılmasın. Son zamanlarda belki ben de dahil hamileliği hastalık sanma çok yaygın. Hamilelik fizyolojik bir durum. Belki arada inip çıkmanız sizin yararınıza olacak ve daha sağlıklı olacaksınız. Başlamış veya başlayacak doğumu kolaylaştırmak başka bişi. Kendiliğinden doğumu tetiklemek başka. Bir riskiniz yoksa normal yaşantınızın hafif tempolu halini yaşamanız gerekir. Merdiveni tek seferde çıkmak değil de her katta dinlenmek veya elinde yükle çıkmamak gibi.