Petunya İkili test yaptırdınız mı kızlar nasıldı kaç tüp kan alıyorlar başka ne yapılıyor ense kalınlığını falan söylüyorlar mı
biroglanannesii Petunya Ben yaptırmadım . Bebeğinizi aldırmayı düşünmüyorsanız gerekte yok bence . Doktorum bana öyle demişti
Petunya Sonuç ne çıkarsa çıksın kabulümüz ama insan yine de bilip ona göre hareket etmek istiyor benim de yarın ikili testim bakalım heyecanlıyız. Cinsiyeti de söyler mi acaba tahmin de olsa ☺️
mutlufatos19 Lila_- aynen bencede yaptırmalıyız bende yaptırdım bende ne olursa olsun kabulum dedim ona göre hareket ederim dedim bir tüp aldılar
Lila_- mutlufatos19 Kesinlikle en iyisini yaptınız bana göre hayırlısı ile gelmeyi nasip etsin Allah inşallah❤️
mutlufatos19 Lila_- amin inşallah herkesin çocuğu hayırlısı ile gelsin ALLAH ım sağlıklı kucağına almayı nasip etsin 🙏