Kızlar çok fena nezle oldum burun akıntısı baş ağrısı ve gözlerim akıyor çok fenayım. Bugün doktora gittim serum takıldı fakat hiç bir iyileşme hissedemiyorum. Zencefil demleyip içtim. Limon içiyorum fakat iyileşmem olmuyor. Çok başım ağrıyor. Önerileriniz var mı ? 😞