Kizannesi92 Elfdns Sütten bana da oluyor zaman zaman 33+4 yani ben sütten dir diye düşünüyorum şimdilik dogurmadim 😁
Elfdns Erken doğum riskim de var, korktum açıkcası kabızlık ilacı da kullanıyodum bırakıcam belki geçici bişeydi.