CrnBlt Busraes ali fuat sengör ü oneririm ama bi randevu aliosun saat 11 de ise 2-3 gibi giriosun ameliyatta dogumda diyip bekletiyorlar ben de beklemek istemedigim icin saatlerce koray beye gidiyoeum ve ilgi alaka anlayis gayet iyi oneririm.
Ceydacetin Normal doğumsa kesinlikle Koray hoca teyzem 2 kez normal doğurdu onda , sezeryan taner hoca ben kendim doğurdum çok memnunum . Koray hoca ölmediğin sürece sezeryana almaz ama 🤭
Busraes Ceydacetin yaaaa bende ikinci gebeliğim tekrar sezaryan istiyorum ama yapısal olarak normal doğuma müsait değilim ondan birinci sezeryan oldu yinede normal demez galiba 😂
Ceydacetin Busraes Koray hoca ufacık bi ihtimal bile olsa mutlaka normal doğum dener ben kalp hastasıyım bayılırsam nolcak dedim ben doktor değil miyim ayıltırım demişti 😂😂
Busraes CrnBlt Ali Fuat beyden randevu aldım geçen hafta fakat 2saat bekleme süresi oldu evimde hastaneye çok yakın değil 3yaşında bide oğlum var oyuzden Koray beye gittim
CrnBlt Busraes evet bizde daha bugun 8 haftalik olduk bende tavsiye uzerine koray beye gittim anlatim olsun hani aradaki iletisimdeki samimiyet olsun cok iyi ya biz cok memnunuz
Busraes Fulyabaykan evet oda iyi ama çok sıra saat 4randevu aldım 7de gelin dediler okadar bekleyemem Murat doruk ona gidicem