Pervins cankusumyavrum nekadarlık olduğunu söylemedi doktor salı günü beta değerim 112ydi bugun gittim 537 olmuş sizce iyi mi lütfen dua edin bana iyi olsun
cankusumyavrum Pervins bence iyi canım güzel yükselmiş değerin benim gebeliğim şuanda 4+6 bugün doktora gittim kesem görünmedi haftaya kesin oluşur gel bakalım dedi haftaya gidicem inşallah