Doganseda canım benım de 3 olcak ilki boş gebelıktı gecen sene oldu gecen ay kımyasal gecırdım adetıme 10 gün kala beta vermıstım sonra adet günüm de 2 ye düştü kımyasal di bu ay 27 si bende beklıyorum çok istiyorum da insallah güzel sonuç alırız ikimizde beklemek gerçekten son streslı