Seyma0 Pijama ve lohusa gecelik takımınızı nasıl alacaksınız kısa askılı mı uzun mu? Ben tesettürlü olduğum için sabahlık illaha alıcam ama normalde evde nasıl durulur havalar daha sıcak mı olur acaba ona göre seçim yapıcam😯 yardımmmmm😊😊😊
Nesomer Seyma0 ben ince penye sıfır kol gecelik sabahlığıda uzun kollu olan bir takım aldım. Yine uzun kollu alt üst penye pijama takımı aldım. Evet Eylül ayında havalar soğuk olmuyor ama doğum sonrası bi üşüme geliyormuş illa ki o yüzden kat kat giymek yerine uzun kollu almayı tercih ettim.
damlaikan Seyma0 benim evim çok sıcak canım kar da bile şortla dolaşıyordum bende tesettürlüyüm ama ev de rahat olmak gerekli
ozgeya Seyma0 ben kısa kollu alıcam zaten yaz mevsimi benim kabusum,o dönemde iyice sıcak basar bana,şimdiden yanıyorum. Üzerine uzun kollu sabahlık alacağım için,üşüme ihtimalim olursa onu giyerim.yoksa çatlarım sıcaktan 😖
Seyma0 Nesomer şuanda çok sıcakladığım için bu hararetimi sanki hiç atamıycam gibi geliyor☺ üşürsem üzerime bişey almak kolay da bebek üşümesin diye kombi çalışırda ben hala sıcaklıyor olursam uzunun çaresi yok çoook kararsız kaldım😯
Yersu Uzun kollu alman daha mantıklı olur bnde uzun kollu aldım sonuçta doğumdan sonra üşüyeceksin vücudun belli bi zaman sonra alışacak eski haline gelecek ki ben çok üşüyen biriyim ondan uzun kollu aldım eğer sende öyleysen uzun kollu daha mantıklı nekadarda olsa hava serin olur o zamanda bnde ekim sonu doğurucam Allah izin verirse
Seyma0 Yersu kışın çok üşür yazında sıcaklardım ama şu an fazlaca yanıyorum anlatamam uzun pijama da çok kararsızımmm😕😕😕😕
melikeaynrr Ben uzun elbise tarzı yeni modellerden kolu falan küpür dantelli bir tane aldım birde alt üst takım aldım ama üstü uzun kaba etimi örtüyor pantolon üstü gibi ikiside uzun kollu tabii ki 🤗
melikeaynrr Seyma0 yok mağazadan aldım zaten her yerde mevcut illede internetten almaya gerek yok canım
Seyma0 ozgeya üşünürse üzerine bişey almak kolay da uzun alıp sıcaklarsan giyemedikten sonra almanın da anlamı yok dimi yani☺ geçen sene ekimde hava nasıldı nasıldı hiç hatırlamıyorum da yaa
ozgeya Seyma0 yaşadığınız şehri bilmiyorum tabi iklimi nasıl ama ben İzmir’deyim ve buralar nerdeyse Aralık’a kadar çok sıcak oluyor.o yüzden yanmayı göze alamıcam 😄😄
Gamze1903 Seyma0 3 tane takim aldim hepsi kisa kol 😁 valla kisa kola care bulurum hirkayla fln ama uzun kola care bulamam bakalm yasayip gorucez 😁
UluElif Seyma0 bende tesettürlüyüm uzun kollu önden düğmeli pijama alacağım henüz almadım. Havalar sıcak oluyor ama bu kadar değil zaten peşine soğuklar da baş gösterir uzun kollu en iyisi 👍
Elcnerdgn Sanırım uzun kollu ince tiril tiril olanlardan alırım bitane de gecelik takımım var kısa askılı gibi üstündedir sabahlıklı bide öbür türlü uzun aldım mı tamam yeterli olur diye düşünüyorum