Cglaras benim doktorum bi krem verdi ama siğillerle alakası olmayan bi krem gibi. Kağıdında çıban, sivilce gibi şeyler için olduğu yazıyo. Kullandım bi işe yaramadı. Sirkeyle geçiren falan duydum bi müddet denedim ama kokusuna tahammül edemedim. Şimdi propolis içiyorum bağışıklığımı güçlendirmek için. Siğillere sürmekte iyi geliyomuş bi ara sürdüm ama hep çamaşırlarım leke oldu onu da bıraktım. Cidden sıkıldım artık.