ikizannesiiii Merhabalar kizler lütfen yardimci olurmusunuz ben 27+4 haftalik hamileyem akşamları her 5 dakkada bir karnım taş gibi oluyur gündüzde oluyur amma akşamlari daha siklikla oluyur acaba nedir bo sertleşmeler korkuyorum erken doğumama işaret???
Ikizdeniz ikizannesiiii o serrlesmeyi 2 ay yasadim ikizlerimde ve 32 haftalik dogum yaptim bazen erken dogum belirtisi olabiliyor doktoeunuza bi sorun ilac falan verebilir magnezyum icin
Hat90 ikizannesiiii bende 31 haftalığım sürekli sertleşiyor sertleştiği de açıyor nefes almak bile zor oluyor pozisyon değiştirirsem falan anca geçiyor
yaren-1 Düzenli olarak her 5 dakika da bir oluyorsa ve 10 kasılma sayısını geçiyorsa bi doktora gidip nstye girmenizde fayda var çünkü ne olucağı belli olmaz 😊
bastille ben fazla yemek yediğimde ya da çok yorulduğumda oluyor ama sürekliyse doktora görünmen gerek
ikizannesiiii bastille öyle yapicam canım benim ilk gebeliğim sancinin ne olduğunu bilmiyorum oyuzden sormak istedim teşekkürler
Hat90 ikizannesiiii 27 de başladı sanırım doktora söyledim magnezyum verdi Hareketi azalt dedi içiyorum ama gene oluyor
ikizannesiiii Ikizdeniz ben de çok korkuyorum erken doğumdan ikizleriniz kaç kilo doğdular? Kaç gün kovezde kaldilar?
Ikizdeniz ikizannesiiii birisi 1550 diğeri 1690 doğdu canm kilosu az olan 32 gun kaldi kuvezde digeri 18 gun kaldi doktora gidin ihmal etmeyin ikizlerin erken dogmasi beklenen bi sey zaten ama şükür simdi 2 yasindalar sağlıkları cok iyi şükür stres yapma
Pinarakts Bende 22 haftalık ikiz gebeyim.. bende ayakta uzun süre durunca sertlesiyorlar.. onun dışında gün içerisinde iyiyiz ama.. göğüs kafesi sırt ağrısı oldu mu sizlerde de
ikizannesiiii Ikizdeniz zamanında gelirler inşa allah benimkiler çapocak kocağima alırım koveze girmezler inşa allah teşekkürler size 🌹♥️