seon90 Zeyybulutt canm ben 8 haftalıkken yaşamıştum hatta peçeteyle silerken kan geldi öyle kahverengi kanama değilfi pembe kandı.sonra doktora gittim acil kese ettafında kanama var demişti doktorum iki doktora görünmüştüm bide kan uyuşmazlığımız vardı.sadece progestan kullanmıştım canm.korkma sakin kal ve dinlen canm.bi kaç gün ayakların havada dursun.hızlı bir şekilde geçer kese etrafımdaki kanamam canm
Sevgi09 Aysenurslife düşük riski olunca iğne ya da fitil veriyor doktorlar ya da ikisini birlikte kullandırtıyorlar. Normalde tüp bebek merkezi 10. Haftada bırakabilirsin iğneyi demişti ama şimdiki doktorum daha temkinli gidiyor. 12. Haftaya kadar kullanalım dedi onun için devam ediyorum. Bu kararı verdikten sonra kanama alanı göründü zaten. Ne kadar doğru bir karar verdiğimizi görmüş oldum. Sağ salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🙏
Aysenurslife Sevgi09 anladım cnm aminnn inşallah🙏🙏 bende tüp bebekle gebe kaldım bişi sorcam peki doktorun şuan iğneni haftada birmi kullandırıyor
Sevgi09 Kızlar doktorlarınız hangi tavsiyelerde bulundu? Benimki bol su iç, tuvaletini tutma, gün içinde fazla hareketli olma, uzun süre ayakta kalma dedi. Ben sürekli yatmıyorum ama mecburen yemeğimi falan yapıyorum evde. Siz sürekli yatıyor musunuz?
Sevgi09 Aysenurslife ben sabah akşam aynı şekilde kullanmaya devam ediyorum göbekten. Prolutex benimki.
birkizbirerkekannesi Zeyybulutt Sağolasın Allah razı olsun. Evet zor oldu 😔 ben kendi doktorumdan önce acile gittim haftasonuydu ikiside istirahat demişti. Hafta başı doktoruma gittim o daha net ve biraz sert konuştu. Herşey yasak haberin olsun sadece tuvalet için kalkacaksın yoksa bebek düşer dedi. Sizinki küçüktür belki ama hareket halinde olmayın en azından 1 hafta kadar az ise de çoğalmasın.
Aysun12 Zeyybulutt benimde kese etrafı kanamalarım vardı ama şuan kanamaların kalmamış dedi ama hala kan geliyor az ama pembe bazen kahverengi kanlar geliyor anlamadım kalmadığı halde niye geliyor