marbling10 Merhaba arkadaşlar maalesef arama sekmesi bende hâlâ geri gelmemiş o yüzden post açmak zorunda kaldım. Eminim eski postlarda çok konuşulmuştur🤷 bebek bakım seti olarak ne önerirsiniz? Deterjan, krem, şampuan vs. 🧴🧼
Cicilibicili marbling10 arama geldiği gibi forum hata veriyor, onunla uğraşıyorlar umarım çözüme kavuşur😔 Neyse ben tavsiyeyle geldim☺️ Deterjan duru granül, şampuan falan hep mustela kullanıyorum çok memnunum. Ama ek gıda sonrası duru granül lekeleri çıkarmamaya başladı dalin sıvı deterjana geçtim
minnosanasi marbling10 bebek deterjan ve yumuşatıcı uni baby aldım şampuan mustela, pişik kremi de mustela ve bepantol aldım. Pişik için sudokrem de çok başarılı
[silindi] marbling10 Deterjan içeriği en temiz olan Green clean diye Bi marka var ondan alcam bende. Şampuan mustela alcam Pişik kremini de bepantol aldım
ebruzb marbling10 ben henüz almadım ama deterjan unibaby sıvı deterjan alacağım şampuan pişik kremi vs de mustelanın setini alacağım
busrabyrm97 Bn deterjan olarak ABC nin bebek için olanı almıştım denemek için hemde uygun fiyatlı çok güzel çıktı şampuan pişik kremi bebek yağı mustela aldım yine ekstra sudokrem de çok övülüyodu onu aldm
marbling10 Cicilibicili Düzelir inşallah bir an önce ☺️ emeklerine sağlık 🙏 Öneri için teşekkür ederim o zaman duru granül ilk aşamada yeterli olur. Siveno diye bir marka da öneriliyor bebek bakımı için. Duydunuz mu? Ya da denediniz mi?
Cicilibicili marbling10 sivenoyu duydum ama hiç denemedim. İlk etapta çoğundan verim alınır bence çünkü kaka vs çıkıyor yani hiç leke kalmıyor. Ama işin içine ek gıda girdi mi hem yakalar hem de kakalar fena bi hal alıyor. Asıl o zaman deterjan işi meseleye dönüşüyor☺️
drytcvkarsln marbling10 yenidoğan için mustele kullanmıstım ben… detarjan olarak green clean kullandım ki hala kullanıyorum
Pelit7 marbling10 deterjan siveno aldım memnun kaldım. Kişisel bakım ürünlerinin hepsi bübchen temiz içerikli uygun fiyatlı
Sibelll26 Ben deterjan da şampuan losyon pişik krem hepsi için e bebeğin markası baby me aldım bugün deterjanı kullandım çok güzel kokuyor ve araştırdım içerik bakımından da temiz ayrıca uygun fiyatlı bakalım kullandıkça deneyimleyelim 🙂