Ozlmbzdg Kızlar serklajım var ve sezeryan olacağım . Doğum yapanlar sizde serklaj ne zaman alındı veya doğum da mı dikişiniz alındı bu süreç nasıl ilerledicok ağrı vs oldu mu yardımcı olursanız çok sevinirim .🤲🏻😊
Pirayeada Ozlmbzdg yatarak mi geçirdiniz? Bende serklajliyim doktor bana doğumdan sonra alicam dedi bende korkuyorum acır diye
Ozlmbzdg Pirayeada serklaj da 1 hafta yattım biraz biraz yürüdüm dikkat ettim tabiki 13. Haftamda atıldı dikiş şuan 35+3 üm şükür